جلال شمس برهان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 11 روستا در سال 1396 و 31 روستا نیز از ابتدای امسال با اجرای عملیات لوله گذاری اشتراک شرکت ملی گاز را دریافت کرده اند.
وی اضافه کرد: امسال عملیات گازرسانی در محورهای هفت روستای محور کوسه کهریز، چهار روستای جاده برهان، 18 روستای حاجی خوش و کهریزه شیخان و 18 روستای محور شماره 2 جاده برهان با بیش از 320 میلیارد ریال هزینه به اتمام رسیده است.
وی با اشاره به اجرای طرح های گازرسانی به مناطق روستایی این شهرستان بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال نیز 10 روستای دیگر در قالب طرح گازرسانی به محورهای جاده برهان به شبکه گاز وصل می شود.
رییس شرکت گاز مهاباد اظهار داشت: هم اکنون طرح گازرسانی به 122 روستای این شهرستان با یکهزار و 200 میلیارد اعتبار در سه محور برهان و یک محور روستاهای حاجی خوش با پیشرفت فیزیکی 40 تا 60 درصد در حال انجام است.
شمس برهان جمعیت شهری بهره مند از گاز در مهاباد را نیز 99 درصد اعلام کرد و گفت: این تعداد در قالب 57 هزار مشترک شهری از نعمت گاز برخوردار هستند.
به گزارش ایرنا، مهاباد دارای 237 هزار نفر جمعیت است که از این تعداد 183 هزار نفر در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.
9903/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.