معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۴۴۵ نفر حادثه دیده در برف و کولاک استان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

رضا مسافر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته در ۵ محور ارتباطی استان امدادرسانی به حادثه دیده‌ها انجام‌ شده است.

وی افزود: در نقده ۶۳ خودرو گرفتار برف و کولاک شده بودند و ۲۵۲ نفر حادثه دیدند که توسط ۶ تیم امدادی متشکل از ۲۲ نفر داوطلب و ۱۲ پرسنل امدادرسانی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابراز کرد: در محور تکاب گردنه مایین بلاغ نیز یک دستگاه اتوبوس به همراه ۹ نفر دچار حادثه شدند که یک تیم امدادی متشکل از ۴ نفر داوطلب و یک پرسنل امدادرسانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مهاباد نیز ۹ دستگاه خودروی گرفتار برف و کولاک توسط یک تیم امدادی متشکل از ۳ نفر داوطلب و یک نفر پرسنل به ۳۶‌نفر امدادرسانی شدند.

مسافر با بیان اینکه در محور اشنویه ۳۶ دستگاه خودرو متوجه حادثه شدند، ابراز کرد: ۱۴۴ نفر در این خودرو ها دچار حادثه شده بودند که ۳ تیم امدادی متشکل از ۱۳ نفر دواطلب و ۳ نفر پرسنل به امدادرسانی پرداختند.

وی تصریح کرد: در محور چالدران نیز یک دستگاه خودرو دچار حادثه شده بود که ۴ نفر حادثه دیده داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، بیان کرد: همچنین در این امدادرسانی ها ۲۰ پتو، ۳۲ بسته غذایی، ۱۰ بسته بیسکوئیت، یک بسته خرما و ۱۰ بسته آب معدنی توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.