نود ارومیه در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به تساوی رسید.  
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی بعد از ظهر امروز در جریان لیگ دسته یک کشور و در هفته بیست و پنجم این رقابت ها تیم نود ارومیه در ورزشگاه تختی ارومیه میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود که این دیدار با نتیجه ٢ بر ٢ به پایان رسید.  
قضاوت این دیدار بر عهده وحید صالحی بود که گل اول این دیدار را تیم فجر سپاسی شیراز از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم نود ارومیه کرد.
 در ادامه نیمه اول تیم فجر سپاسی شیراز توانست گل دوم را نیز وارد دروازه تیم نود ارومیه کند تا با ۲ گل از تیم نود ارومیه پیش بیافتد اما در ادامه نیمه اول بازی گل اول تیم نود اورمیه از روی نقطه پنالتی توسط فرزاد محمدی به ثبت رسید.
 در انتهای نیمه اول محمد زینالی کاپیتان تیم نود ارومیه با تصمیم داور اخراج شد و تیم نود ارومیه ادامه دیدار را ١٠ نفره ادامه داد.
 در نیمه دوم بازی تیم نود اورمیه توانست از نقطه پنالتی توسط فرزاد محمدی دروازه تیم‌فجر سپاسی را باز کند و بازی را به تساوی برساند.
 در ادامه نیمه دوم رضا نبی زاده بازیکن تیم نود ارومیه از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و تیم نود ارومیه ۹ نفره شد. با این تساوی تیم نود ارومیه ۲۳ امتیازی شد و با یک پله سقوط در رده دوازدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.