به گزارش ایرنا محمد آقاجری روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه بازرس کل آذربایجان غربی افزود: در این ایام که فشار دشمنان برای مقابله با روند رو به رشد انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی بیشتر شده و همه آنان جمع شده اند تا ایران اسلامی را از پای درآورند، وظیفه مسوولان در خدمت رسانی به مردم بسیار بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه آنان همه توان خود را برای این کار بسیج کرده اند، اضافه کرد: ایستادگی در برابر مشکلات، سختی ها و گرفتاری هایی که برای کشور درست کرده اند باید در دستور کار همه مدیران قرار دارد.
وی بیان کرد: همه مسوولان اعم از اجرایی و قضایی با همراهی مردم با همه توان در راستای تداوم مسیر پرشکوه انقلاب اسلامی حرکت می کنند و وظایف اجرایی و نظارتی نیز در همین راستا طرح ریزی و انجام می شود.
معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور عمده وظیفه بازرسان را حفاظت، حراست و پاسداری از قانون عنوان کرد و ادامه داد: نظارت و بازرسی در همه دوران ها، حکومت ها و همه کشورها وجود داشته و وظیفه آن جلوگیری از بروز مشکل در حوزه های مختلف اداره کشور بوده است.
آقاجری گفت: همه ناظران و بازرسان در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصلاح امور و جلوگیری از بروز مشکل در کار اداری و انجام نیازهای مردم تلاش می کنند و در همین راستا کمک کار بخش اجرایی کشور هستند.
وی با اشاره به اینکه مدیران در نظام اسلامی افرادی شایسته به شمار می روند، اظهار داشت: نظارت بر کارهای اجرایی در کشور امری مهم و در راستای اجرای صحیح امور است و مچ گیری در این خصوص مطرح نیست.
وی با اشاره به روایت هایی از نهج البلاغه در خصوص نظارت بر کار کارگزاران در آن دوران توسط ناظرانی از سوی امام علی (ع) افزود: در نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر نیز علاوه بر تاکید در خصوص گماشتن افراد دارای صلاحیت در مدیریت زیرمجموعه مالک، در نظر گرفتن ناظرانی امین برای نظارت بر کارهای مجریان نیز مورد تاکید حضرت علی (ع) قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا در این آیین با قدردانی از زحمت های «جاوید پاشایی» بازرس سابق، «محمودرضا مهرورز» به عنوان بازرس کل جدید آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد؛ مهرورز پیش از این بازرس کل استان کردستان بود.
پاشایی نیز به عنوان معاون جدید قضایی دادگستری کل آذربایجان غربی منصوب شده است.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.