پیمان رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار والیبالیست های نوجوان شهرداری ارومیه ست های دوم، سوم و پنجم را با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 15 بر 11 پیروز شدند ولی ست های اول و چهارم را با امتیازهای مشابه 25 بر 22 به حریف تهرانی واگذار کردند.
وی ادامه داد: انجام تعویض های به موقع و گرفتن وقت های استراحت به هنگام توسط یوسف قربانی سرمربی تیم شهرداری ارومیه و سرویس های بی نقص بازیکنان نوجوان این تیم، از عوامل اصلی در کسب این پیروزی ارزشمند به شمار می رود.
وی گفت: تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه با رسیدن به فینال این مسابقات فردا /شنبه/ برای کسب جام طلایی لیگ برتر ایران به مصاف برنده دیدار 2 تیم پیکان تهران و شهرداری گنبد می رود.
رضایی اضافه کرد: با توجه به آمادگی خوبی که از تک تک بازیکنان این تیم سراغ داریم انتظار می رود با پیروزی در دیدار فینال و کسب مقام قهرمانی لیگ برتر نوجوانان کشور نتایج ضعیف کسب شده توسط تیم لیگ برتری و جوانان شهرداری ارومیه را کمرنگ تر کنند.
به گزارش ایرنا، این مسابقات با حضور هشت تیم در 2 گروه از 29 بهمن به میزبانی شهر گنبد در سالن المپیک این شهر آغاز شده و فردا /شنبه/ با برگزاری دیدارهای نهایی به پایان می رسد.
سینا زینالی و اردلان سید عباسی در پست پاسور، محمد هشتوار و امیر محمد حیدری زاد در پست پشت خط زن، امیررضا رزاقی و امید حسن زاده در پست لیبرو، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی و محمد بهرام علیزاده در پست دریافت کننده قدرتی، ارکان اصغر پور، یاسین کاظم زاده و مهرشاد غفاری در پست سرعتی، بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه هستند.
هدایت تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی با کمک سعید شیری بر عهده دارد و توحید نوری سرپرست تیم است.
این رقابت ها با حضور هشت تیم راه یافته به مرحله نهایی در حال برگزاری است تا در پایان قهرمان لیگ برتر والیبال نوجوانان در فصل جاری مشخص شود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.