قهرمان بایرامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار در حالی در سالن خانه والیبال تهران برگزار شد که تیم والیبال شهرداری ارومیه شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر و صعود به مرحله پلی آف از دست داده بود.
وی بیان کرد: بازیکنان تیم شهرداری ارومیه ست اول این دیدار را با امتیاز 29 بر 27 به حریف تهرانی واگذار کردند ولی در ادامه موفق شدند ست های دوم، سوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 21 ، 25 بر 19 و 25 بر 18 پیروز میدان شوند.
به گزارش ایرنا با برگزاری دیدار پایانی هفته بیست و ششم دور مقدماتی نیز پایان یافت و تیم شهرداری ارومیه در رده یازدهم لیگ برتر والیبال در فصل جاری قرار گرفت.
این تیم امسال کش و قوس های فراوانی داشت و با تغییر سه باره سرمربی مواجه بود؛ جاوید محسنی نیا، ناصر شهنازی و رسول بنایی کیا به ترتیب سرمربیان لیگ برتر فصل جاری برای این تیم بحران زده بودند.
ویترین والیبال شهر ارومیه با داشتن بیش از 13 بازیکن ملی در ترکیب تیم های مختلف ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان همچنان خالی از جام طلای قهرمانی است و تنها مقام قهرمانی این تیم در سال 1350 در جام کوروش آن زمان کسب شد.
باشگاه شهرداری ارومیه از سال 1390 تیم داری در لیگ برتر والیبال کشور را بر عهده دارد و بهترین مقام کسب شده، جایگاه نایب قهرمانی سال 1394 است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.