علیرضا محمودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این پرونده ها، 78 میلیارد ریال بوده که از این تعداد 18 فقره مربوط به شهرستان ارومیه به ارزش ریالی 48 میلیارد ریال و 32 فقره به ارزش ریالی 30 میلیارد ریال نیز مربوط به شهرستان های دیگر استان است.
وی اظهار داشت: بیش از 172 هزار واحد صنفی و غیر صنفی توسط اکیپ های بازرسی در سطح استان بازرسی شده که از این تعداد هفت هزار و 909 مورد تخلف منجر به تشکیل پرونده شده است.
وی اضافه کرد: ارزش ریالی این پرونده ها سه میلیارد و 820 میلیون ریال بوده که برای رسیدگی نهایی به مراجع دارای صلاحیت ارجاع داده شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از اول امسال، سه هزار و 566 مورد بازرسی از انبارهای کالاهای اساسی و سردخانه های استان انجام شده که از این تعداد 119 مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.
محمودی افزود: عمده تخلف این واحدها با عناوین احتکار، اعلام نکردن موجودی و گرانفروشی و ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده 799 میلیارد ریال بوده است.
وی گفت: طی روزهای گذشته بیش از چهار تن گوشت گرم گوسفندی بین اعضای بهزیستی و نزدیک به 2 تن نیز بین قصابی های مناطق پایین شهر کم برخوردار توزیع شد و اعضای کمیته امداد طی روزهای آتی سهم خود را از گوشت تنظیم بازار دریافت خواهند کرد.
وی افزود: سامانه 124 بازرسی و نظارت 24 ساعته آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی درخصوص گرانفروشی، احتکار، کم فروشی، صادر نکردن فاکتور، تقلب، درج نکردن قیمت است.
به گزارش ایرنا، آغاز طرح نظارتی نوروز امسال در آذربایجان‌غربی از اول بهمن ماه آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.