به گزارش ایرنا اقصی نخشی پور روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال سردشت میزان بیکاری در این شهرستان را 23 درصد اعلام کرد و افزود: ایجاد اشتغال پایدار و برطرف کردن معضل بیکاری از مهمترین اولویت های کاری مسوولان باید باشد.
وی بیان کرد: ایجاد اشتغال به عنوان یکی از عوامل توسعه از اولویت ها و برنامه های دولت است و بانک ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغال اهتمام جدی تری داشته باشند.
نخشی پور همچنین به پرداخت تسهیلات بهسازی و تعمیر مساکن روستایی اشاره کرد و گفت: عملکرد بانک های عامل در این بخش قابل قبول نیست و کوتاهی در این مورد متوجه مدیران بانک ها در شهرستان است.
وی اضافه کرد: رعایت چارچوب قانونی در پرداخت تسهیلات الزامی بوده اما سخت گیری های بیش از حد که گاهی فراتر از الزامات قانونی است به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید این‌ روند اصلاح شود.
به گزارش ایرنا، جمعیت بیکاران آذربایجان غربی در سال 1395، بیش از 117 هزار بود و با نرخ 14.9 درصد اعلام شده بود که از این حیث در رتبه هفدهم کشور قرار دارد.
نرخ بیکاری در آذربایجان غربی و شهرستان سردشت با اهتمام دولت تدبیر و امید در حال کاهش بوده و افق روشنی پیش روی جوانان مستعد و جویای کار این استان قرار دارد.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.