شهلا تاجفر روز یکشنبه در نشست با مدیران حوزه بانوان دستگاه های دولتی آذربایجان غربی افزود: یکی از مولفه های سبک زندگی اسلامی مطالعه زندگی پیشوایان است که می تواند نقش مهمی در هدایت جامعه به سوی مصرف بهینه و صرفه جویی داشته باشد.
وی ادامه داد: زنان نقش مهمی در اداره خانواده ها و جامعه دارند و در اصلاح الگوی مصرف و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را ایفا می کنند و در این زمینه می توانند اثرگذاری بسیاری داشته باشند.
وی بیان کرد: در این راستا لازم است تا از ظرفیت تشکل های مردمی و بسیج در راستای آموزش و تبیین این شیوه زندگی اسلامی استفاده شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام زن افزود: لازم است تا هفته گرامیداشت مقام زن پربارتر، مردمی تر و توام با مشارکت اجتماعی باشد.
تاجفر اضافه کرد: هفته گرامیداشت مقام زن فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای ارزشمند حوزه زنان بوده و انتظار می رود از این فرصت ها نهایت استفاده انجام شود.
در این نشست بانوان ادارات گزارش برنامه های تدوین شده را برای برگزاری هفته گرامیداشت مقام زن ارائه کردند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی نیز نظیر شهرهای ایران اسلامی آماده می شود تا برگزاری آیین های گرامیداشت مقام زن و مادر را به نحو بهینه برگزار کند و در این راستا برنامه های فرهنگی مختلفی از سوی نهادهای دولتی و سمن ها تدارک دیده شده است.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.