سروان بابک رضا نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و کولاک از دیروز /جمعه/ این شهرستان را فراگرفته و موجب اختلال در تردد خودروها در جاده های این شهرستان در محور تکاب - شاهین دژ، تکاب - بیجار و دو راهی ایرانخواه شده است.
وی بیان کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محور تکاب - شاهین دژ به ویژه گردنه مایین بلاغ جلوگیری می شود.
سروان رضانژاد گفت: جاده های تکاب از دیروز برفی و کولاکی است و با توجه به سخت گذر بودن محورهای مواصلاتی این شهرستان لازم است رانندگان از زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کنند.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب با اشاره به تداوم مه غلیظ و محدودیت دید در گردنه مایین بلاغ، بیان کرد: با توجه به بروز یخبندان در این محور و کاهش دما در ساعات پایانی امروز، رانندگان از ترددهای غیرضروری و شبانه در این محور خودداری کنند.
سروان رضانژاد به رانندگان توصیه کرد تا قبل از حرکت ضمن بازدید وسیله نقلیه خود از جهت فنی از جمله چراغ ها، آب رادیاتور و آب پاش، سالم بودن برف پاک کن و بخاری خودرو، به طور حتم تجهیزات زمستانی، پتوی گرم، زنجیرچرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند و با توجه به محدودیت دید با چراغ روشن در این مسیر حرکت کنند.
وی گفت: با وجود بارش برف و کولاک، محور شاهین دژ - تکاب باز بوده و تردد در آن در جریان است.
به گزارش ایرنا، بارش برف از دیروز /جمعه/ شهرستان تکاب را فراگرفته است؛ راه های دسترسی این شهرستان سخت گذر بوده و دارای گردنه ها و پیچ های خطرناکی به خصوص در مناطق مایین بلاغ و ساروق است.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.