شاهین کهنموییان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از 20 تا 25 بهمن ماه جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و در این دوره از رقابت ها تیم هندبال نونهالان نقده ابتدا در دور مقدماتی با پیروزی مقابل تیم های همدان، قم و تربت جام به عنوان سرگروه در جمع چهار تیم برتر قرار گرفت و به مرحله نیمه نهایی رسید.
وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی نیز با شکست تیم مدعی و قدرتمند سبزوار که به نوعی مهد هندبال کشور محسوب می شود، شگفتی بزرگی از خود به جا گذاشت و فینالیست شد.
رییس هیات هندبال آذربایجان غربی گفت: هندبالیست های نونهال نقده ای با راهیابی به فینال مسابقات روحیه ای 2 چندان داشتند، موفق به پیروزی ٣٣ بر ٢٥ مقابل کرمانشاه میزبان شده و جام طلایی مسابقات را بالای سر بردند.
کهنموییان با اشاره به اینکه مسابقات هندبال نونهالان شمال کشور با حضور هفت تیم در 2 گروه / چهار و سه تیمی/ به انجام رسید، افزود: رقابت های منطقه جنوب کشور نیز به طور همزمان با حضور هشت تیم به میزبانی شهرستان فردوس در استان خراسان جنوبی برگزار شد.
وی اضافه کرد: اوایل بهمن ماه جاری نیز تیم نوجوانان ارومیه با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های منطقه 3 کشور جواز حضور در جمع هشت تیم برتر کشور را کسب کرد و به مرحله نهایی راه یافت.
به گزارش ایرنا آبان ماه امسال پیمان مولایی، فرزاد امانی و امیرحسین فرضایی به عنوان ورزشکار و احد آقایی در کسوت مربی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال ساحلی حضور داشتند.
مرداد ماه امسال تیم هندبال ساحلی آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر ارومیه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پس از تیم اصفهان شد.
تیر ماه امسال هم تیم های هندبال ارومیه و نقده با ناکامی در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ باشگاه های نوجوانان پسر کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند.
مهر ماه امسال نیز تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های منطقه 3 کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.