معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت : مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی نمودند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، علی مصطفوی در سومین جلسه شورای راهبردی جمعیت استان که امروز در استانداری برگزار شد ، از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر کرد و گفت : مردم با حضور گسترده و پرشور خود  نشان دادند همچنان در صحنه هستند و علی رغم تمامی مسائل و مشکلات با این حضور توطئه ها را خنثی و انقلابی را که خود ایجاد کرده بودند بیمه نمودند.
وی در ادامه به نقش رسانه ها در فرهنگسازی اشاره نمود و اظهار کرد : صدا و سیما در کارها و برنامه های فرهنگی اولویت بندی لازم را انجام دهد و با ادارات و دستگاههای مربوطه مشاوره نماید همچنین به بازخورد برنامه های فرهنگی توجه بیشتری نمایند.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی آذربایجان غربی در ادامه به توریسم و گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت : متاسفانه دلالان در این خصوص غوغا می کنند و با شناسایی و رصد بیماران در نقاط مرزی آنها را به اهداف و مراکز از پیش تعیین شده خود هدایت می کنند و این امر تبدیل به معضلی در استان شده که باید با مشارکت و همکاری میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی های لازم برای این امر صورت گیرد.
مصطفوی همچنین در خصوص مراکز مشاوره نیز گفت : باید در بین سازمانها و دستگاههایی که مدعی صدور مجوز هستند متولی یکسان سازی ، مشخص و اعلام شود که متولی واقعی صدور مجوز مراکز مشاوره کدام دستگاه است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.