یحیی بهاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایشان از همان ابتدا تشکیل تیم 90 ارومیه حامیان اصلی این تیم در رقابت های لیگ دسته یک کشور هستند که امسال پس از سه دهه وارد کوران رقابت های جام آزادگان شده است.
وی بیان کرد: استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی طی چند روز گذشته نیز با حضور در دیدار دوستانه تیم 90 ارومیه و تیم خبرنگاران به صراحت حمایت و پشتیبانی خود را اعلام و با این کار روحیه بازیکنان و کادر فنی بی ادعای این تیم را برای ادامه حضور در لیگ دسته یک کشور 2 چندان کردند.
وی ادامه داد: تیم 90 ارومیه با وجود اینکه از هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک تشکیل و با مشکلات فراوان مالی وارد مسابقات شده است، با حمایت های بی دریغ استاندار آذربایجان غربی توانست نام فوتبال این شهر را در سطوح کشوری مطرح کند.
مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه با اشاره به اینکه حمایت استاندار امید را به فوتبالیست های جوان هدیه کرده است، گفت: امسال شور و نشاط حاصل از برگزاری رقابت های خانگی تیم 90 ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر طی 30 سال گذشته بی سابقه بود به طوری که هواداران والیبال نیز برای دیدن فوتبال لحظه شماری می کنند.
به گزارش ایرنا استاندار آذربایجان غربی طی چند روز گذشته در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه 90 ارومیه مقابل تیم فوتسال خبرنگاران این شهرحمایت از ورزش استان و تیم فوتبال دسته یکمی 90 ارومیه را وظیفه ای دانست که هیچ منتی برای انجام آن نیست.
تیم 90 ارومیه امروز چهارشنبه /24 بهمن ماه/ در هفته ششم دور برگشت این رقابت ها در ورزشگاه تختی ارومیه میزبان تیم مس کرمان است.
این دیدار در حالی برگزار می شود که دیدار رفت 2 تیم در ورزشگاه شهید باهنر کرمان بدون گل‌ به پایان رسیده بود.
تیم 90 ارومیه تا پایان هفته بیست و دوم لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ با کسب پنج برد، 6 تساوی و 9 باخت و اندوختن 21 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است؛ حمایتی که طی ماه های اخیر توسط استاندار آذربایجان غربی تبلور یافته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.