مرتضی بهرام روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خانه احزاب نقد سازنده در عرصه سیاسی و اداره امور کشور را در دستور کار قرار دهد، بیان کرد: نقد سازنده راهگشای مشکلات است و به دور از سیاه نمایی، آینده ای روشنی برای کشور ترسیم می کند.
وی با تاکید بر اینکه احزاب نباید به عنوان ستادهای انتخاباتی در فصل انتخابات فعال باشند، اظهار داشت: فعالیت این چنینی احزاب منجر به تضعیف پایگاه اجتماعی و سیاست زدگی در جامعه می شود.
وی نقش احزاب در فهم عمومی ملت را پایه ای دانست و یادآور شد: محصول ارتباط احزاب با اعضا، مسوولان و مردم باید نمایان شود و جامعه نباید نسبت به اقدامات و فعالیت های حزب مغفول بماند.
«بهرام» با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق در حوزه های حزبی و مجازی، گفت: رعایت اخلاق در حوزه های مختلف بسیار پراهمیت است و احزاب می توانند نسبت برخی تریبون های منفی پاسخگو باشند.
به گزارش ایرنا، هیات رییسه خانه احزاب آذربایجان غربی طی انتخاباتی در چهارم بهمن ماه مشخص شد تا خانه احزاب استان به طور رسمی دفتر خود را افتتاح کند؛ در این انتخابات علی اکبر عسگری، نادر علیزاده و پریسا علیلو از اصلاح طلبان، زکریا خیری، مهدی فتاحی و ولی سمرقندی از اصولگرایان و فاروق کریمی، علی بهمنش و جعفر آیین پرست از احزاب مستقل و اعتدالی به عنوان هیات رییسه خانه احزاب استان انتخاب شدند.
همچنین سعید رضازاده به عنوان بازرس و یحیی عماری به عنوان بازرس علی البدل خانه احزاب آذربایجان غربی انتخاب شدند؛ خانه احزاب به همت دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی راه اندازی شد.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.