3 دستگاه اتوماتیک بسته بندی بهداشتی آب شرب در ارومیه برای اولین بار درشمالغرب کشور با حضور مسئولان استانی بهره برداری شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی پیمان آرامون سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در مراسم رونمایی از این 3 دستگاه بسته بندی آب شرب افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 586 پروژه عمرانی در استان افتتاح شده  از مجموعه پروژه عمرانی افتتاحی در دهه فجر امسال   130 پروژه در قالب طرح های عمران روستایی توسط دهیاری ها و 60 پروژه عمران شهری توسط شهرداری ها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی استانی آسیب پذیر است افزود: باید بحث اسکان اضطراری در استان جدی گرفته شود و دستگاههای اجرایی آمادگی کامل در زمان بروز حوادث را داشته باشند.

به گزارش ایسنا؛ طی مراسمی امروز 3 دستگاه بسته بندی بهداشتی آب شرب با ظرفیت بسته بندی 1000 بسته 1.5 لیتری در هر ساعت با اعتبار 7 میلیارد و 800 میلیون ریال در ارومیه به بهره برداری رسید.

اعتبار این دستگاهها از محل اعتبارات عمرانی سال 97 تامین و در راستای تامین آب سالم و بهداشتی برای روستائیان در شرایط اضطراری و در زمان بروز بلایا و بحرانهای ناشی از حوادث طبیعی به بهره برداری رسید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.