رحیم بایزیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فراخوان این مسابقه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد توزیع شده است و همه شهروندان می توانند با ارسال تصاویر خود از جلوه های مختلف زمستان در این مسابقه مشارکت کنند.
وی ادامه داد: علاقه مندان آثار خود را در باب طبیعت مهاباد، معماری شهری، خیابان ها، حاشیه های شهر، میادین، آیین و مراسم ها، بازی های محلی و سایر جلوه هایی که در این شهرستان در فصل زمستان ثبت کره اند، به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.
وی با تاکید بر اینکه آثار ارایه شده باید مربوط به حوزه جغرافیایی مهاباد باشد، اضافه کرد: تمام عکاسان حرفه ای و آماتور بدون محدودیت سنی در 2 بخش دوربین عکاسی و دوربین موبایل می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار داشت: علاقه مندان می تواند آثار خود را به صورت DVD به نشانی آذربایجان غربی، مهاباد، خیابان امام خمینی (ره)، مجتمع فرهنگی و هنری، طبقه اول، انجمن سینمای جوانان مهاباد، پلاک 391 و کد پستی 5913813153 تحویل دهند.
بایزیدی با اشاره به اینکه علاقه مندان تا 25 بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را ارایه کنند، گفت: در مراسم پایان این مسابقه که با حضور عکاسان و علاقه مندان برگزار خواهد شد به سه عکس برتر دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
وی از شرکت کنندگان خواست در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2223765-0444 تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا، مسابقه عکاسی سالانه در چهار مقطع و با موضوع متناسب با هر فصل در مهاباد برگزار می شود.
انجمن سینمای جوانان مهاباد با سه دهه فعالیت در جنوب آذربایجان غربی، یکی از مراکز آموزش فیلمسازی و مشاغل سینمایی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.