به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه سردشت روز پنجشنبه در این آیین باشکوهی که در مسجد شهرک ایثار میرآباد برگزار شد، گفت: شهدای گرانقدر این شهرستان با نثار خون پاک خود امنیت مردم این منطقه را بیمه کرده اند.
سردار موسی مرادی افزود: ملت شریف ایران مدیون شهدا هستند و باید قدردان رشادت ها و ازخودگذشتگی آنان بوده و به پاس خونشان حافظ ارزش های نظام و انقلاب باشند.
وی اظهار داشت: تنها با پیروی از منویات رهبری است که می توان در حفظ وحدت، انسجام و پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب حرکت و با این شیوه ِدین خود را به شهدا و آرمان های والای انقلاب ادا کرد.
سردار مرادی گفت: دشمنان با وجود توطئه ها و دسیسه های مختلف علیه این انقلاب هنوز نتوانسته اند خللی در عزم و اراده ملت ایران در حمایت از نظام به وجود آورد.
وی تحولات منطقه را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران به لحاظ محتوا و نتیجه با سایر انقلاب هایی که در اقصی نقاط جهان روی داده بسیار متفاوت است و به جرات می توان گفت که انقلاب ایران یک رخداد بی نظیر در جهان بود.
در ادامه این مراسم از خانواده های معظم شهدای شهر میرآباد تجلیل شد؛ شهرستان مرزی سردشت 853 شهید تقدیم انقلاب و جنگ تحمیلی کرده است.
سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است و در طول دوران دفاع مقدس یکی از مناطق عملیاتی بود.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.