به گزارش ایرنا علیرضا شیخی در آیین افتتاح گازرسانی به 6 روستای محور خورنج این شهرستان همزمان با جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: فاز اول گازرسانی به 23 روستای پیرانشهر با افتتاح گازرسانی به 6 روستای محور خورنج افتتاح گردید و در مجموع برای اجرای این پروژه 220 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید بر اینکه ضریب نفوذ گاز در نقاط روستایی شهرستان به 64 درصد افزایش یافته است، ادامه داد: طبق پیش بینی ها پروژه گاز رسانی به 23 روستای پیرانشهر تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.
وی بیان کرد: تاکنون به 44 روستای پیرانشهر گازرسانی شده است و عملیات گازرسانی به 11 روستای دیگر در حال انجام و گاز رسانی به هشت روستای دیگر در مرحله انتخاب پیمانکار است.
شیخی با اشاره به اینکه پروژه گازرسانی به 29 روستای دیگر شهرستان در مرحله طراحی است، اضافه کرد: با اتمام کامل این پروژه ها، ضریب نفوذ گاز در روستاهای پیرانشهر به 86 درصد خواهد رسید.
به گزارش ایرنا امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و در طول چهار دهه گذشته اقدامات ارزنده ای در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در نقاط مختلف کشور به ویژه آذربایجان غربی در راستای محرومیت زدایی انجام شده است.
9915/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.