ابراهیم محمدی در حاشیه آیین نمادین افتتاح همزمان اتاق بازی مدارس در سراسر استان در مدرسه شهدای هسته ای مدیریت ناحیه یک ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سند تحول آموزش و پرورش از رویکرد تربیتی برخوردار بوده و این اتاق ها نیز در راستای اجرای ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین افتتاح می شود.
وی بیان کرد: این طرح جزو برنامه های رویکردی و کاملا تربیتی است و در یکهزار مدرسه و 10 استان از جمله در آذربایجان غربی اجرا می شود.
وی گفت: از امروز/چهارشنبه 17 بهمن ماه/ فعالیت اتاق های بازی شروع می شود که این موضوع بیانگر توجه به یادگیری عمیق، شاداب و ماندگار است که دانش آموزان از پایه اول تا سوم و نو آموزان پیش دبستانی را شامل می شود.
محمدی گفت: آموزش توام با یادگیری از گذشته در نظام تعلیم و تربیت به صورت غیر مستقیم بوده و در کلاس درس معلمان آن را اعمال می کردند.
مدیرکل آموزش و پروروش آذربایجان غربی بیان کرد: در تمامی کلاس های درس نمونه ای از این وسایل آموزشی وجود دارد ولی امروز این اشیا در یک اتاق مستقل جمع آوری شده تا دانش آموزان دیگر هم بتوانند از دست سازه های سایرین بهره مند شده و استفاده کنند.
در این آیین مسوولان استان به همراه جمعی از معلمان و اولیا از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان این مدرسه بازدید کردند.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.