به گزارش ایرنا در این آیین با حضور فرماندار چالدران، کلنگ گلخانه هیدروپونیک این شهرستان در روستای «قوشابلاغ» با 9 میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.
فرماندار چالدران در آیین کلنگ زنی این گلخانه با بیان اینکه در جهت توسعه و رونق بخش کشاورزی امکانات خوبی از محل صندوق توسعه ملی به کشاورزان واگذار می شود، گفت: دولت برای تقویت اشتغال روستایی حمایت های جدی انجام می دهد.
حسن محمدزاده با اشاره به حمایت از رونق کسب و کارهای کشاورزی در چالدران اظهار داشت: با بهره برداری از این واحد گلخانه ای برای چهار نفر اشتغال ایجاد شده و سالانه 160 تن انواع سبزجات در آن تولید می شود.

** 24 واحد مسکن مددجویی در چالدران ساخته شد
فرماندار چالدران گفت: تامین مسکن یکی از مهمترین مشکلات مددجویان کمیته امداد به شمار می رود و برای حل آن در سال جاری 24 واحد مسکن مددجویی در این شهرستان احداث شده است.
حسن محمدزاده روز سه شنبه در همایش تبیین اندیشه امام (ره) و جایگاه زن در خانواده که در کانون جوانان پیرو ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران برگزار شد، افزود: علاوه بر ساخت مسکن، تعمیرات مسکن مددجویی نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد و امسال 164 فقره تعمیر مسکن با 9 میلیارد و 240 میلیون ریال هزینه انجام شده است.
وی اظهار داشت: امسال همچنین 134 فقره جهیزیه به ارزش سه میلیارد ریال در اختیار نوعروسان تحت پوشش قرار گرفته است تا زمینه آغاز زندگی مشترک آنان فراهم شود.
وی اضافه کرد: یک میلیارد و 620 میلیون ریال نیز در سال جاریی برای درمان مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه شده است.
فرماندار چالدران گفت: یکی از اقدامات مهم حضرت امام(ره) تبیین جایگاه زن در اسلام است و امام خمینی (ره) با رویکرد اسلام و قرآن جایگاه زن را تعالی بخشید.
به گزارش ایرنا امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و در طول چهار دهه گذشته اقدامات ارزنده زیادی در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محرومی نظیر آذربایجان غربی در راستای محرومیت زدایی انجام شده است.
8137 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.