به گزارش ایرنا، فرماندار اشنویه روز دوشنبه در آیینی که به همین مناسبت در روستای سوجه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این طرح ها شامل یک مدرسه خیرساز، سه طرح عمران شهری، آسفالت معابر 6 روستا و آسفالت یک رشته راه روستایی است.
اسعد خضری افزود: مدرسه خیّرساز سه کلاسه دکتر حب نقی که در روستای سوجه احداث شده است، دارای 980 مترمربع مساحت و 130 متر مربع زیربناست که برای احداث آن یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: با احداث این واحد آموزشی زمینه تحصیل 53 دانش آموز فراهم شد.
وی گفت: سه طرح عمران شهری اشنویه نیز شامل آسفالت معابر شهری، جدول گذاری بلوار نلیوان و جوب امیر آباد است که با هزینه 17میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار اشنویه یادآور شد: آسفالت معابر روستایی نیز در قالب 6 روستای حسن بلاغ، گندویلا، شاهوانه، نلیوان، پیروت آباد و خانلر است که برای اجرای آنها 27 میلیارد ریال هزینه شده است و 810 خانوار ساکن در این روستاها از مزایای آن برخوردار شدند.
وی گفت: آسفالت محور ترسه بلاغ نیز به طول یکهزار و 100 متر و با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال احداث شده است که 49 خانوار ساکن در این روستا از مزیای آن بهره مند شدند.
به گزارش ایرنا به مناسبت دهه مبارک فجر 35 طرح در زمینه های مختلف در این شهرستان با 230 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی می شود.
شهرستان مرزی اشنویه با 74 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای 2 بخش مرکزی با 42 روستا و نالوس با 30 روستاست.
9870/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.