ابراهیم محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره اهداف اجرای این تفاهم نامه افزود: تبیین اهمیت و ارزش مرزبانی و حراست از مرزهای مقدس و تمامیت ارضی کشور و ارتقای آموزش همگانی در رابطه با موضوعات مبتلا در بین آینده سازان کشور در جهت جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف قابل پیگیری می باشد.
وی درباره مفاد این تفاهم نامه بیان کرد: برگزاری نمایشگاه مشترک و مسابقه های علمی و فرهنگی متناسب با اهداف پیش بینی شده در بین دانش آموزان نواحی 2 گانه ارومیه، شهرستان ها و مناطق مرزی استان از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: بسته ها و محتوای ارائه شده در قالب این تفاهم نامه از سوی فرماندهی مرزبانی استان تهیه می شود و سپس با تایید اداره کل آموزش و پرورش به صورت هماهنگ در مراحل اجرای برنامه های آموزشی توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش استان با فرماندهی مرزبانی استان برای حضور کارشناسان آموزشی و برپایی ایستگاه نقاشی در دوره های تحصیلی ابتدایی در مرکز استان و شهرستان های مرزی در طول سال تحصیلی 97 و 98 نیز همکاری می کنند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای 594 هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار مدرسه تحصیل می کنند.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.