عزیز سهندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث شده که با اولویت زنان سرپرست خانوار و تعداد عائله زیاد در اختیار مددجویان قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: علاوه بر آن، همزمان با دهه فجر امسال یک هزار و 423 خانواده به مرحله خودکفایی رسیده و از پوشش مالی کمیته امداد خارج می شوند.
وی بیان کرد: برای این افراد 250 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.
وی ادامه داد: کمک هزینه 6 میلیارد ریالی برای 200 جوان تازه ازدواج کرده تحت پوشش به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی اعطا می شود.
سهندی تامین شهریه یک هزار و 500 دانشجو با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال، رفع نیازهای معیشتی مددجویان با پنج میلیارد ریال اعتبار، اعزام 840 نفر مددجو به سفرهای زیارتی، دیدار و دلجویی از 126 خانواده شهید، برگزاری کارگاه‌های آموزش اشتغال‌زایی، برگزاری همایش تجلیل از خیران، ایجاد نمایشگاه و فروشگاه تولید مجریان طرح‌های خودکفایی و اشتغال از جمله برنامه های این نهاد انقلابی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی تاکید کرد: برای اجرای برنامه های کمیته امداد در دهه فجر امسال جشنی گرفته نمی شود که این امر در راستای حفظ حرمت خانواده های مددجو تمهید شده است.
به گزارش ایرنا، حدود 180 هزار نفر از مردم آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی هستند و بیش از چهار هزار مسکن برای رفع این مشکل مددجویان در استان نیاز است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.