مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح های مسکن مددجویی که به صورت نمادین در ارومیه برگزار شد، گفت: این واحدهای مسکن مددجویی در هفت شهر استان در شهرهای ارومیه، بوکان، شوط، مهاباد، اشنویه، سلماس و پیرانشهر افتتاح و در اختیار خانواده های تحت پوشش بهزیستی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: برای افتتاح این تعداد واحد مسکن مددجویی آذربایجان غربی 2 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.
وی ادامه داد: دولت و سازمان بهزیستی اهتمام ویژه ای برای خانه دار شدن جامعه هدف دارد و با برنامه ریزی انجام شده، همه معلولان واجد شرایط در استان صاحب خانه می شوند.
وی بیان کرد: امسال 68 واحد مسکونی مددجویی در سطح استان افتتاح شده که برای آنها هفت میلیارد و 550 میلیون ریال هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، بهزیستی از جمله نهادهای حمایتی است که در کنار دیگر نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) وظیفه رسیدگی به وضعیت مددجویان از جمله معلولان و سالمندان را بر عهده دارد.
در حال حاضر 45 هزار نفر معلول و سالمند زیر پوشش خدمات بهزیستی آذربایجان غربی قرار دارند و افزون بر 17 هزار نفر نیز از این اداره کل مستمری دریافت می کنند.
امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که در این مدت، اقدامات ارزنده زیادی در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محرومی نظیر آذربایجان غربی در راستای محرومیت زدایی انجام شده است.
دهه فجر از 12 بهمن آغاز و تا 22 بهمن ادامه دارد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.