به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی روز شنبه در آیین کلنگ زنی موزه بوکان گفت: برای اجرای فاز نخست این موزه 15 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و پیش بینی می شود تا سال آینده در مجموع اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال برای تکمیل آن تزریق شود.
جلیل جباری با بیان این که این موزه یکی از انتظارات به ‌حق مردم این شهر است، ادامه داد: این موزه در زمینی به مساحت یکهزار و 650 مترمربع و زیربنای یک هزار و 450 مترمربع در سه طبقه شامل مسکونی، اداری، آزمایشگاه و بخش پژوهشی ساخته می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در آیین کلنگ زنی موسسه آموزش عالی سلامت بوکان اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت 30 هکتار و با زیربنای حدود پنج هزار مترمربع ساخته می شود.
دکتر جواد آقازاده با بیان اینکه نقشه این مجتمع در مساحت 15 هزار مترمربع تهیه شده است، افزود: مکان استقرار موسسه آموزش عالی سلامت بوکان 100 درصد توسط خیران استان فارس و فرد خیّری به نام «محمد مهدی نجات» احداث شده و به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تحویل داده می شود.
وی افزود: این مجتمع دارای بخش های آموزشی و فرهنگی خواهد بود و با هزینه ای نزدیک به 200 میلیارد ریال ساخته می شود.
به گزارش ایرنا، ارزش زمین واگذار شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت این پروژه حدود 50 میلیارد ریال است.
دهه فجر امسال 41 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، آموزشی و روستایی با 630 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.