به گزارش ایرنا، رضا حسینی روز شنبه در دیدار با خانواده «اسماعیل شجاعی» نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت آذربایجان غربی اظهار داشت: استقلال و عزت امروز کشورمان در سایه ایثار و رشادت های شهیدان و جانبازان ‏والامقام انقلاب اسلامی به دست آمده است و ایثارگران و خانواده های آنان حق بزرگی بر گردن مسوولان دارند.‏
وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم خارج از مرزهای کشور برای دفاع از ایران جانفشانی کردند، افزود: اگر شهادت طلبی شهدای مدافع حرم نبود امروز ما باید در داخل کشور با نیروهای تکفیری و داعشی مقابله می کردیم.
حسینی با بیان اینکه شهدا راهی را انتخاب کردند که نشان از تعهد و ایمان آنان به ارزش های انقلاب و رهبری دارد، بیان کرد: شهدای مدافع حرم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آرامش خاصی را برای کشور ایجاد کردند تا ما بتوانیم خدمتگذار مردم و خانواده شهدا باشیم.
امام جمعه بوکان نیز در این دیدار گفت: این انقلاب و ارزش های آن با خون شهدایی از جنس شجاعی ها آبیاری شده است و همگی وظیفه دارند در این راستا با تمام توان از آرمان های انقلاب حراست کنند.
ماموستا ملاعباس احمدی ادامه داد: دفاع از انقلاب و ارزش های آن بعد از شهدا نصیب ما مسوولان شده است و از این رو باید همانند شهدا از این نظام و انقلاب دفاع کنیم تا از گزند دشمنان در امان باشد.
وی همچنین با قدردانی از صبر و فداکاری همسر شهیدان و جانبازان خطاب به ‏همسر شهید شجاعی، گفت: شما نیز بار سنگینی بر دوش داشتید و صبر و فداکاری زیادی انجام ‏داده اید و بدون تردید از پاداش و اجر الهی هم در دنیا و هم در آخرت برخوردار خواهید بود.‏
به گزارش ایرنا در این آیین فرماندار، نماینده مردم بوکان در مجلس و چند نفر دیگر از مسوولان اجرایی این شهرستان نیز حضور داشتند.
شهید اسماعیل شجاعی در روز 13 بهمن سال 1394 در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و به عنوان نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت در آذربایجان غربی لقب گرفت.
مردم شهید پرور بوکان 374 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.