حبیب الله قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مدت 2 روز در بخش دختران و پسران در سالن 80 خط فدراسیون تیراندازی کشور در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
وی بیان کرد: شریف زاده در رده سنی جوانان و نوجوانان تفنگ بادی پس از امیرسیاوش ذوالفقاریان از سمنان در رده دوم قرار گرفت و امیر محمد نکونام از تهران مقام سوم را کسب کرد
وی ادامه داد: همچنین در رده سنی جوانان و نوجوانان دختران نیز آیسان منصور خانشان پس از پرنیان بابایی از تهران و آرمینا صادقیان از ایلام بر سکوی سوم قرار گرفت.
رییس هیات تیراندازی آذربایجان غربی گفت: در جریان این مسابقات امیر حسین هدایت و ارشام مصریان در رشته تفنگ و پرهام فاتح و پویا مشک آبادی در رشته تپانچه دیگر تیراندازان شرکت کننده استان به مرحله فینال راه یافتند ولی موفق به کسب سکو نشدند.
به گزارش ایرنا، تیراندازی آذربایجان غربی طی چند سال اخیر ملی پوشان متعددی تقدیم جامعه ورزش کشور کرده است؛ سارینا قرابت نماینده ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، مهسا اروجی و الناز نقی لو دیگر تیراندازان استان در عضویت تیم ملی ایران بودند.
شهریور سال 1395 نیز سعید صدری تیرانداز آذربایجان غربی در مرحله پنجم مسابقات آزاد اهداف پروازی کشور در رشته تراپ دوتایی در جایگاه نخست ایستاد.
محمدحسین شریف زاده و امیرحسین هدایت 2 تیرانداز موفق استان نیز به اردوی تیم ملی در رشته تفنگ بادی دعوت شدند و تمرین های خود را مهرماه امسال در تهران برگزار کردند.
شریف زاده شهریور ماه امسال به همراه تیم ملی 29 نفری ایران به مسابقات جهانی کره جنوبی اعزام شده بود، مدال نقره بخش تیمی این رشته را بر گردن آویخت.
کسب مدال طلای آسیایی «سارینا قرابت»، مدال نقره آسیایی «سولماز نقی‌ لو» و مقام چهارمی آسیا توسط «مهسا اروجی» در سال 1392 از افتخارات بانوان ملی پوش آذربایجان غربی است.
همچنین ثنا قلی بیگ لو بانوی تیرانداز رشته تپانچه بادی تیر ماه امسال بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی تپانچه بادی نوجوانان و جوانان کشور جای گرفت.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.