سید امیر حسین طباطبایی اصل روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مسابقات 26 بازیکن در هفت دور به روش سوییسی به رقابت پرداختند.
رییس اداره ورزش و جوانان خوی اضافه کرد: پس از پایان، سعید نیک بین با 6 امتیاز، حسین منسوبی با 5.5 امتیاز و محبوب صادقی با 5.5 امتیاز نفرات اول تا سوم این رقابت ها شدند.
وی افزود: سهراب میلان با پنج امتیاز، ولی سلیمی با پنج امتیاز و کیهان سرمد با 4.5 امتیاز نیز نفرات چهارم تا ششم این مسابقات شدند.
طباطبایی بیان اینکه رحیم ناصحی نیا بهترین بازیکن این مسابقات شد، افزود: قهرمان مسابقه سعید نیک بین انتخاب شده و به عنوان نماینده شطرنج خوی به مسابقات شطرنج دهه فجر استان که در مورخه 11و12 بهمن در ارومیه برگزار می شود، معرفی شد.
به گزارش ایرنا این مسابقات با زمان فکری 60 دقیقه و 30 ثانیه پاداش فیشر برگزار شد و فرصت مغتنمی برای بازیکنان استان بود که علاوه بر کسب تجارب ارزشمند و ارتقای دانش شطرنجی خود، بتوانند درجه بین المللی 'استاندارد' را اخذ کنند و با قوانین مسابقات تیمی آشنا شوند.
شطرنج از جمله مسابقات فکری است که به علت نیازمندی به ابزار کم و ارزان بودن دارای علاقه مندان بسیاری در کشور و آذربایجان غربی است.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.