ریبین سوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز و در کیلومتر 10 مسیر سردشت به روستای قلعه رش در بخش مرکزی این شهرستان روی داد.
وی بیان کرد: به محض تماس شهروندان با سامانه 11٥، بلافاصله 2 تیم مجهز فوریت های پزشکی به محل اعزام شد و مصدومان حادثه با تشخیص «مولتی تروما» مورد اقدامات اولیه درمانی قرار گرفتند.
سوری اظهار داشت: راننده خودرو در محل حادثه جان خود را از دست داده بود و 2 نفر دیگر از سرنشینان آن نیز به علت شدت جراحات وارده با رعایت کامل اصول فوریت های پزشکی تحویل بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت شدند.
وی اضافه کرد: وضعیت عمومی 2 مصدوم این حادثه رضایت بخش است و هم اکنون در بخش بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت بستری هستند.
کارشناس مسوول فوریت های پزشکی سردشت گفت: بر اساس گزارش های اولیه، عدم کنترل خودرو توسط راننده علت این حادثه اعلام شده ولی تحقیقات تکمیلی توسط کارشناس پلیس راهور ادامه دارد.
وی از رانندگان خواست در مسیرهای برون شهری از شتاب و عجله بیهوده خودداری کرده و ضمن صبر و شکیبایی بیشتر در رانندگی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.
به گزارش ایرنا سردشت دارای 642 کیلومتر راه مواصلاتی شامل 542 کیلومتر راه روستایی و 100 کیلومتر راه بین شهری و از این میزان 209 کیلومتر آسفالت و 433 کیلومتر شوسه و خاکی است.
7562/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.