معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: احیای 417 هکتار از بافت فرسوده شهر از اولویت های این معاونت در سال 98 است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد کاظم زوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال 98 به بافت فرسوده نگاه ویژه می شود، بیان کرد:  بازسازی پیاده روهای بافت فرسوده با هدف تسهیل تردد شهروندان و به ویژه معلولان شهروند ، جداره سازی خیابان امام(ره)، ساماندهی معابر و آب های سطحی بافت فرسوده و به ویژه بازار تاریخی ارومیه و کف سازی بازار از اهم فعالیت ها در جهت احیای بافت فرسوده در سال 98 است.
وی با اشاره به جدار سازی خیابان امام (ره) ، عنوان کرد:  جدار سازی خیابان امام (ره) با هدف زیبا سازی نمای شهری و با بهرگیری از طرح های ایرانی اسلامی با اختصاص 5 میلیارد تومان از سمت میدان انقلاب آغاز شده است و در سال 98 این طرح سرعت خواهد گرفت.
زوار با بیان اینکه  بازار تاریخی ارومیه نیاز به کف سازی دارد،  گفت: کف سازی وهمچنین تبدیل شیروانی های سنتی به گنبدی بازار تاریخی ارومیه با ضوابط و کار کارشناسی و با تخصیص 15 میلیارد تومان از سال 98 وارد فاز اجرایی می شود.
وی افزود: برای کف سازی بازار تاریخی  کار کارشناسی چون بررسی وضع موجود، بررسی مصالح  به کار گرفته شده و کیفیت آن بطور دقیق بررسی شده است.
معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه  با اشاره به اجرای پیاده راه خیابان امام (ره) ، عنوان کرد:  مطالعات اجرای پیاده راه خیابان امام (ره)  در خروجی طرح تفصیلی ارومیه  انجام شده است .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.