داود فعال پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح آگاهی کارکنان و آشنایی بیشتر در خصوص تعریف بحران و تفاوت آن با ستاد بحران و مفهوم بحران مدیریت عنوان کرد.
وی افزود: این دوره آموزشی در زمینه مباحثی چون منابع انسانی، تعریف بحران و انواع آن، تعریف مدیریت و سازمان، رسالت و چالش های سازمان و مسوولیت اجتماعی برگزار شد.
فعال پور بیان کرد: تبیین اهداف استراتژی، وظایف مدیریت، فرایند در تصمیم گیری، گروه های منابع انسانی، کارایی در مدیران، عوامل موثر در HSE، جایگاه برنامه ریزی و بحث روان در بهداشت روانی و جسمی نیز در این دوره تدریس شد.
وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری واحد آموزش این منطقه برگزار شد، گفت: شرکت کنندگان به صورت تئوری با موضوعات مختلف در زمینه شناسایی مشکل و حل مشکل در مدیریت بحران، شناخت سازمان و عوامل مختلف چالش های سازمانی و محیطی بحران های مختلف (بلایای طبیعی، بحران سیاسی، اقتصادی، سازمانی، فرهنگی، علمی ) و ارزش های سازمانی در منابع انسانی و رده بندی مشکل ها برای پاسخگویی به موقع به آنها آشنا شدند.
به گزارش ایرنا، شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی به 9 شهر جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه، شاهین دژ و تکاب را بر عهده دارد.
9871/6185/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.