به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز یکشنبه در نشست اعضای شورای راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی، افزود: انقلاب مسائل فکری و اعتقادی خود را در جهان اسلام ترویج داده و بیداری اسلامی و انقلاب های منطقه نشات گرفته از این تفکر است.
وی ادامه داد: با تلاش بسیار باید مسائل معنوی و اخلاقی را در جامعه و به ویژه در بین جوانان ترویج دهیم تا نسل آینده در این استان با مسائل انقلاب و قیام مردم ارومیه در 2 بهمن 1357 بیش از پیش آشنا شوند.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته با این همه فشار و تحریم توانسته است در تمام جوانب از جمله اقتصادی، دفاعی و اجتماعی معجزه گونه عمل کند.
وی اضافه کرد: هیچ کشوری با این همه فشار نمی تواند به مسیر خود ادامه دهد چه برسد به اینکه در زمینه های متعدد شاهد توسعه باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: غربی ها در تلاش بودند که انقلاب اسلامی جشن پیروزی چهل ساله خود را نبیند ولی عنایت خداوند متعال تمامی این معادلات را برهم ریخته است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر اینکه همزمان با افزایش فشار تحریم ها عنایت خداوند متعال هم بر این کشور افزایش می یابد، بیان کرد: مسئله اقتدار و عنایت خداوند متعال در جشن پیروزی امسال مشهود خواهد بود و ملت مسلمان ایران این امر را به رخ جهانیان خواهند کشید.
حجت الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز حضور گسترده مردم در آیین های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: در اجرای این آیین ها باید از نظرهای مردمی استفاده شود زیرا این انقلاب از بطن مردم برخواسته و برای مردم است.
محسن شکرنیا، رییس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم گفت: 340 برنامه برای اجرا در دهه فجر امسال تعیین شده که پس از تایید به مرحله اجرا گذاشته می شود.
به گزارش ایرنا، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن 1357 به پیروزی رسید و در طول چهل سال گذشته هممواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.