حافظ تیموری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: محصولاتی که از طریق مرز بازرگان وارد یا صادر می شود، بیشتر شامل کتاب، مانکن و لیبل می باشد.
وی در خصوص بازبینی و اعلام نظر در مورد اقلام کشف شده توسط عوامل انتظامی نیز گفت: طی این مدت در مورد هشت پرونده در خصوص کیس و حافظه های جانبی اعلام نظر شده است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماکو در ادامه با بیان اینکه در این شهرستان 6 چاپخانه دارای مجوز است، افزود: یک چاپخانه سیلک، 2چاپخانه دیجیتال، 2چاپخانه افست و یک چاپخانه مجتمع می باشد.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال چهار مورد نمایشگاه کتاب، 2 مورد نمایشگاه کاشه آسیب های مواد مخدر و یک نمایشگاه علوم قرآنی در این شهرستان برگزار شده است.
وی بیان کرد : همچنین 250 جلد کتاب از ابتدای سال به مدارس و مساجد شهرستان اهداء شده است.
وی برگزاری 2 مورد عصر شعر، صدور هشت مورد مجوز کنسرت خواننده ملی در سطح شهرستان، برگزاری و اجرای 25 مورد آیین فرهنگی، برگزاری پنج مورد جنگ شادی و کمک به اجرای هفت مورد از برنامه های فرهنگی و هنری سایر ادارات را از جمله برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماکو و بازرگان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان ماکو با بیش از 94 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده و با 2 کشور ترکیه و جمهوری آذربایجان (خودمختار نخجوان) همسایه است.
7132/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.