به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تکاب افزود: در 40 سال گذشته اقدامات و خدمات بسیاری برای توسعه زیرساخت های مناطق محروم از جمله تکاب انجام شده است که باید از سوی مسوولان بازگویی شود.
وی بیان کرد: مناطق محروم و دورافتاده کشور به برکت انقلاب اسلامی از خدمات و امکانات مناسبی در بخش های مختلف از جمله آبرسانی، گازرسانی و برق رسانی به روستاها بهره مند شده اند که پیش از انقلاب فاقد این امکانات بودند.
وی اضافه کرد: بیان دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته و تبیین و بازگو کردن آنها به نسل جدید و جوانان بسیار ضروری است.
فرماندار تکاب ادامه داد: انقلاب اسلامی امروزه یکی از حساس ترین دوره های خود را سپری می کند و در حالی که از سوی دشمنان آماج بیشترین هجمه ها و تجریم های ناجوانمردانه قرار گرفته، اقتدار و صلابت خود را در منطقه همچنان حفظ کرده است.
مکرمی افزود: ملت ایران در حالی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت که در طول این مدت انواع تحریم ها، هجمه ها، توطئه های مختلف و جنگ تحمیلی را با ایستادگی و تبعیت از آرمان های امام و شهدا سرافرازانه پشت سرگذاشتند.
وی بیان کرد: حضور پرشور و حماسی ملت ایران در جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پاسخ محکم و قاطعی به توطئه های دشمنان نظام است.
امام جمعه تکاب نیز در این جلسه گفت: دشمنان نظام از ابتدای انقلاب اسلامی همواره برای ضربه زدن به این انقلاب برنامه ریزی می کنند اما هر بار با فضل الهی و هوشمندی امام و رهبری و هوشیاری ملت ایران در این مسیر شکست خورده اند.
حجت الاسلام عیسی برادری افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته تلاش کردند با توطئه چینی های مختلف بین مردم و نظام فاصله بیاندازند اما موفق نشدند.
وی بیان کرد: جشن ها و برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با شور و نشاط و شکوه خاصی که بیانگر عظمت انقلاب باشد باید با حضور مردم و مسوولان برگزار شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه محمود نجفی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب، به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و یکی از شهرهای کم برخوردار کشور است که در سال های پس از پیروزی انقلاب بسیاری از زیرساخت های آن تکمیل شده است.
هم اینک تمام روستاهای تکاب از آب آشامیدنی بهداشتی و شبکه برق بهره مند هستند و 22 روستای این شهرستان نیز گازرسانی شده است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.