به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در چند ماه گذشته برداشت از جنگل‌های زاگرس و جنگل‌های غرب کشور به شدت افزایش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: سودجویان بسیاری از غفلت دولت در این امر سود می برند و این خطری جدی برای آینده محیط زیست است که عواقب ناگواری از جمله از بین رفتن جنگل ها را در پی دارد.
ماموستا امامی با بیان اینکه گذشتگان ما همواره در حفاظت از محیط زیست کوشا بودند، افزود: ما نیز باید در این راستا این ذخایر طبیعی را برای آیندگان حفظ و حراست کرده و همگان دست به دست هم دهیم و از قلع و قمع درختان که تنها برای منافع شخصی است، جلوگیری کنیم.
امام جمعه مهاباد همچنین با اشاره به فرارسیدن روز هوای پاک اضافه کرد: شهروندان باید در صورت امکان برای انجام امور روزانه خود از وسایل تفلیه عمومی استفاده کرده تا در کاهش آلودگی و ترافیک همکاری کنند.
ماموستا امامی به مراکز معاینه فنی نیز توصیه کرد در معاینه خود از خودروها جدی باشند و از هرگونه اغماض نسبت به خودروهای آلاینده خودداری کنند.
وی همچنین با تبریک روز پرستار نیز گفت: پرستاران از جمله اقشار زحمتکش جامعه هستند که تلاش های شبانه روزی آنان و صبر و شکیبایی شان برای مداوای بیماران نباید نادیده گرفته شود.
ماموستا امامی با اشاره به اینکه پرستاران جزو خوش برخورد ترین افراد در بین کارکنان مراکز مختلف هستند، یادآور شد: امیدورایم مطالبه ها و معوقه های آنان نیز قبل از فرا رسیدن سال نو پرداخت شود تا بتوانند نسبت به انجام کار حساس خود دلگرم تر شوند.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.