به گزارش ایرنا حجت الاسلام ناصر خدایاری روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره طراحی پوستر اقتصادی مقاومتی افزود: 147 کانون از این تعداد در مرکز استان و باقی واحدها در سطح شهرستان ها مستقر است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره پوستر اقتصادی مقاومتی در آذربایجان غربی، ادامه داد: اقتصادی مقاومتی به نوعی تفسیر واژه استقلال در شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و باید از این ظرفیت و با تکیه بر استعدادهای داخلی برای توسعه کشور تلاش کرد.
وی بیان کرد: اقتصادی مقاومتی بر چهار عامل درون زایی، برون نگری، مردمی بودن و عدالت محور بودن استوار است و با تکیه بر این عوامل می تواند به درستی به مرحله اجرا وارد شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: کانون های تبلیغاتی به نوعی نماد ترسیم ویژگی ها و ظرفیت های استان هستند و می توان از این ظرفیت برای توسعه اقتصاد مقاومتی در سایه استقلال کشور استفاده کرد.
ساسان مسیبی، رییس انجمن طراحان گرافیک آذربایجان غربی نیز در این آیین با اشاره به اینکه 63 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: از این تعداد 30 اثر برای اکران انتخاب شدند و در نهایت سه اثر از این بین جزو آثار برتر شناخته شدند.
به گزارش ایرنا در این آیین از طراحان برتر کانون های تبلیغاتی آذربایجان غربی که در جشنواره شرکت کرده بودند با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.