مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: 9 ماه گذشته امسال10 هزار و 710 فقره انشعاب جدید فاضلاب در شهرهای آذربایجان غربی واگذار شده است.

رسول اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: طی 9 ماه امسال10 هزار و 710 فقره انعشاب فاضلاب در شهرهای مختلف آذربایجان غربی واگذار شده است که این حجم از واگذاری انشعاب طی مدت مذکور نشان از حرکت جهادی در راستای توسعه واگذاری انشعاب فاضلاب استان است.

وی با بیان اینکه از این تعداد انشعاب واگذار شده، 8 هزار و 449 فقره انشعاب نصب شده است، تصریح کرد: علاوه بر این شاهد اصلاح 1.678 کیلومتر از شبکه فاضلاب استان نیز طی 9 ماه امسال هستیم.

اکبری با اشاره به حجم لوله گذاری فاضلاب، تصریح کرد: به منظور توسعه خدمات فاضلاب به شهرهای مختلف آذربایجان غربی طی این مدت 106.776 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب را در استان شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی حجم فاضلاب جمع آوری شده استان طی 9 ماه نخست امسال را 71 هزار و 844  مترمکعب عنوان کرد و گفت: در این مدت به یک هزار و 495 مورد اتفاقات شبکه رسیدگی شده است.

اکبری رسیدگی به 4 هزار و 786 فقره اتفاقات انشعاب فاضلاب و بازسازی و احداث یک هزار و 208 فقره دریچه فاضلاب را از دیگر اقدامات آب و فاضلاب شهری استان طی 9 ماه گذشته اعلام کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.