اصغر افشین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات جودو بزرگسالان استان با شرکت 54 جودوکار در قالب هشت تیم ارومیه الف، ارومیه ب، ماکو، خوی، بوکان، پلدشت، بازرگان و مهاباد در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات در اوزان هفتگانه برگزار شد، بیان کرد: پس از ارومیه الف، تیم ماکو با سه طلا و یک برنز دوم شد و بازرگان با کسب یک طلا و سه برنز بر سکوی سوم جای گرفت.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی و در وزن منفی 60 کیلوگرم محمد علیپور از ماکو، منفی 66 کیلوگرم فرزاد ابراهیمی از بازرگان، منفی 73 کیلوگرم کیوان اسمعیلی از ارومیه الف و در وزن منفی 81 کیلوگرم حسین شریفی از ماکو طلاآوران چهار وزن نخست این مسابقات بودند.
رییس اداره ورزش و جوانان ارومیه گفت: همچنین در وزن منفی 90 کیلوگرم حافظ زینال زاده از ماکو، منفی 100 کیلوگرم جواد فرج پور از ارومیه الف و به اضافه 100 کیلوگرم حمید حافظی از ارومیه الف دیگر طلایی های این رقابت ها معرفی شدند.
به گزارش ایرنا نفرات برگزیده این مسابقات در قالب تیم منتخب آذربایجان غربی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور که از نهم بهمن ماه امسال به میزبانی لرستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.