فخرالدین معصوم زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند نوسازی این تعداد تاکسی از سال 1394 تاکنون انجام و خودروهای مدل 87 و پایین تر نو شده است.
وی با اشاره به متوقف بودن سایت نوسازی تاکسی های فرسوده اضافه کرد: امیدواریم با رفع مشکل و آغاز به کار دوباره این سایت، شاهد از سرگیری روند نوسازی تاکسی ها باشیم.
وی بیان کرد: نوسازی تاکسی‌ های فرسوده موجب کاهش آلاینده‌ های هوا و ارتقای سطح رفاه عمومی و افزایش رضایتمندی تاکسیرانان و صرفه جویی در مصرف سوخت و تقلیل عمر ناوگان تاکسیرانی ارومیه می شود.
معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه ادامه داد: در حال حاضر پنج هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر ارومیه مشغول جابه جایی مسافران است که متوسط عمر آنها 1.5 سال جوان تر از کشور و حدود 8.5 سال است.
معصوم زاده گفت: این در حالی است که متوسط عمر ناوگان تاکسیرانی در کشور حدود 10 سال است.
وی از بهبود مبلمان شهری در ایستگاه های تاکسی شهر ارومیه خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ایستگاه های تاکسی سایبان دار در سطح شهر ارومیه به 25 مورد افزایش می یابد.
وی بیان کرد: در حال حاضر پنج ایستگاه شهری سایبان دار در سطح شهر وجود دارد که تا سال آینده 20 ایستگاه دیگر به این تعداد اضافه می شود.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر پنج هزار دستگاه تاکسی در ارومیه مشغول جابجایی مسافران است؛ طرح نوسازی تاکسی های فرسوده نیز در سطح شهر ارومیه همزمان با سراسر کشور از نیمه دوم سال 1394 آغاز شد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.