محمد اقوامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رابطه با قاچاق احشام امسال در شعب مختلف این اداره کل در سطح استان 127 فقره پرونده تعزیراتی تشکیل شده و علاوه بر ضبط احشام به نفع دولت بیش از 17 میلیارد ریال جریمه صادر شده است.
وی اضافه کرد: در راستای تشکیل این تعداد پرونده 577 راس گاو، 11 هزار و 330 راس گوسفند، 2 هزار و 821 راس بز و 9 نفر شتر از قاچاقچیان ضبط شد.
وی ادامه داد: قاچاق احشام در مرزهای جنوب آذربایجان غربی و در مرز عراق بیشتر صورت می گیرد و قاچاقچیان قصد انتقال احشام به شمال عراق را دارند.
وی با اشاره به کشف قاچاق پنج هزار ثوب روسری خارجی طی هفته جاری در خوی بیان کرد: متهم این پرونده نیز پس از ارجاع به تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 463 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
اقوامی گفت: این تعداد روسری در ایست بازرسی ایواوغلی خوی و از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: قاچاق سیگار و البسه همچنان جزو مهمترین اقلام قاچاق در استان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز به شمار می رود و در راستای حمایت از تولید داخل، امسال جریمه های سنگین تری به متهمان این پرونده ها در نظر گرفته می شود.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.