حسین نیرویار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نام این 2 بازیکن در لیست 21 نفره «حمید شاندیزی» سرمربی تیم ملی زیر 20 سال کشور دیده می شود.
وی با اشاره به اینکه این اردو از 19 تا 21 دی سال جاری در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود، بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال علی سیفی و آرمین فرخی به همراه حسین فروتن و حمیدرضا نظری از اصفهان، محمد رییسی، بهنام باحور از چهارمحال و بختیاری، ابوالفضل عباسی و سیامک زرین قلم از خوزستان، محمدرضا حیدری و مهدی ایمانی از زنجان، جواد حسینی از سمنان، آکو محمدی از قم، مهراب بیدرانی از کرمان، سید تقی میر حسینی و مهدی شیرسوار از گلستان، میرعماد مدنی از گیلان، حسن میرزاده و مصطفی اولاد قباد از لرستان، سینا شورمیج و علی آهنگریان از مازندران و پژمان جمال پور از هرمزگان بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
وی گفت: آرمین فرخی بازیکن تیم اروم شاپرک ارومیه و علی سیفی نیز عضو تیم باشگاهی شهرستان نقده است و این 2 فوتسالیست باید فردا /چهارشنبه/ در مهمانسرای شهید رضایی مجد خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.
نیرویار گفت: طی 2 هفته گذشته نیزمهدی آهنگری فوتسالیست جوان تیم اروم آلیاژ ارومیه به چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 20 سال کشور دعوت شد.
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی با بیان اینکه آبان امسال نیز بلال اسماعیلی و سالار آقاپور 2 فوتسالیست ارومیه ای به مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا اعزام و پنج گل ارزشمند به ثمر رساندند، گفت: این 2 بازیکن با زدن 6 گل برای تیم ملی کشورمان در المپیک جوانان 2018 آرژانتین مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار دارند.
به گزارش ایرنا آذر ماه امسال نیز آرمان نیک روش و امیرارسلان عین الله زاده به مرحله نهم و نهایی اردوی تیم ملی منطقه 8 نونهالان زیر 14 سال کشور دعوت شدند به طوری که در اردوهای نخست که در تیر و شهریور ماه امسال برگزار شد، وحید علیزاده، ائلیار رحمانی و آرمان نیک روش از آذربایجان غربی حضور داشتند.
طی ماه گذشته نیز ائلیار رحمانی از ارومیه به اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی زیر 13 سال کشور دعوت شد.
آذربایجان غربی طی سه سال اخیر از استان های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور بوده است به طوری که سال گذشته تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.
در تیر ماه امسال نیز سحر محمدزاده، نگار آیرم و مریم یکتایی به اردوهای متعدد تیم ملی بزرگسالان، جوانان و نونهالان دعوت شدند.
متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده سه فوتبالیست نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان غربی هستند.
همچنین محمدرضا آزادی، فوتبالیست اهل نقده در ترکیب تیم ملی زیر 23 سال در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا حضور داشت.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.