سرهنگ مجید محبعلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این حادثه که در کیلومتر هشت این محور و در نزدیکی روستای «کوچک سفلی» به وقوع پیوست، سه دستگاه خودروی سواری پژو 405، پژو روآ و سمند به شدت با یکدیگر برخورد کردند.
وی اضافه کرد: به دلیل شدت این حادثه بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس در قالب چهار تیم متشکل از آتش نشانان و امدادگران ایستگاه سه آتش نشانی فرهنگیان و عوامل نیروی انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.
سرهنگ محبعلی علت تصادف را مه آلود بودن جاده و رعایت نکردن فاصله طولی از سوی رانندگان خودرو‌ها عنوان کرد.
فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: مجروحان حادثه که ساکن شهرهای بوکان و سقز بودند به بیمارستان های تامین اجتماعی سقز و شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، بارش برف در طی روزهای اخیر موجب بروز پدیده مه صبحگاهی در بیشتر محورهای مواصلاتی جنوب آذربایجان غربی شده و میزان دید را کاهش داده است.
محور بوکان به سقز 35 کیلومتر طول دارد که به دلیل تردد زیاد خودرو‌های سواری و باری به یکی از محور‌های حادثه خیز جنوب استان آذربایجان غربی تبدیل شده است.
این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان های کردستان و آذربایجان غربی وشمال غرب به شمار می رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان غربی به شمار می رود و حذف نقاط حادثه خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7510/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.