کامران علیزاده آذر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عملیات با اولویت مراکز خدماتی از جمله بیمارستان، پادگان ها و اداره ها شروع شده و در مرحله بعدی ورودی، خروجی و معابر داخل شهر برف روبی و نمک پاشی انجام می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون 10 دستگاه انواع گریدر، لودر و بابکت عملیات برف روبی خیابان ها و 10 دستگاه کمپرسی و خودروهای سبک نیز کار نمک پاشی و برف روبی معابر را انجام می دهند.
علیزاده آذر اضافه کرد: سیستم حمل و نقل و تاکسیرانی شهری نیز از ساعات اولیه صبح به طور کامل خدمات تردد و جابجایی شهروندان را انجام می دهند که از این بابت مشکلی وجود ندارد.
شهردار مهاباد اظهار داشت: واحد اجراییات این شهرداری هم با تردد در معابر شهری به خودروها و رانندگانی که به علت لغزندگی معابر و خیابان ها از حرکت بازمانده اند، خدمات رسانی انجام می دهند.
وی به شهروندان توصیه کرد که در صورت امکان از تردد غیرضروری در خیابان و جاده های برون شهری خودداری کرده و در صورت نیاز با شماره تلفن 137 واحد خدمات شهری برای دریافت خدمات تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا، بارش برف که از بامداد امروز آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد موجب کندی رفت و آمد خودروها در سطح خیابان ها و محورهای برون شهری این شهرستان شده و مشکلاتی را برای شهروندان و رانندگان بوجود آورده است.
در شهر 168 هزار نفری مهاباد در مجموع 505 دستگاه گردشی، 158 تاکسی خطی، 90 دستگاه ون، 915 تاکسی تلفنی، 42 دستگاه اتوبوس، 12 میدل باس و 6 مینی بوس فعالیت دارد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.