داود فعال پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران بخش های عملیاتی، ستادی و نواحی هشت گانه تابعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب و با هماهنگی دهیاری‌ ها و شورای اسلامی روستاها، مراکز بهداشت و مراجعه خانه به خانه و ویرایش اطلاعات خانوارها در هشت شهر جنوب آذربایجان غربی از توزیع بی رویه 2 میلیون لیتر نفت سفید جلوگیری شد.
وی اظهار داشت: در سال گذشته نیز با توزیع کالا برگ مرحله جدید و بازنگری انجام شده در مدت سه ماه، کالابرگ نزدیک به 28 هزار خانوار حذف شده بود.
وی ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن و آغاز بارش های زمستانی در منطقه و جلوگیری از اختلال در روند سوخت رسانی به نقاط سخت گذر، بیش از 138 میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در بین خانوارهای روستایی و فاقد گاز شهری این منطقه توزیع شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: تمهیدات لازم برای توزیع به موقع نفت سفید در زمان قطعی احتمالی شبکه گاز خانگی شهری و روستایی پیش بینی شده است و مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید آمادگی خدمت رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی را دارند.
وی گفت: 16 باب تاسیسات سیلندر پرکنی نیز در سطح منطقه فعال بوده و وظیفه توزیع روزانه 110 تن گاز مایع برای مصارف خانوار های فاقد گاز شهری و خانوارهای روستایی را برعهده دارد.
به گزارش ایرنا، شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی به 9 شهر جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه، شاهین دژ و تکاب را بر عهده دارد.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.