لطیف خوش سیرت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای این طرح شهروندان می توانند به صورت شبانه روزی و 24 ساعته بدون اینکه نیازی به ترک محل کار داشته باشند، از طریق پرتال شرکت درخواست خود را ثبت کرده و در مراحل مختلف اجرای درخواست، با پیامک از نحوه ارائه خدمت آگاه شوند.
وی ادامه داد: دومین درگاه، اپلکیشن 'همراه آبفا' محسوب می شود که نحوه کار آن نیز نظیر پرتال بوده و تمامی مراحل انجام کار را از طریق پیامک به مشترک اطلاع رسانی می کند.
وی بیان کرد: علاوه بر آن، شهروندان می توانند با استفاده از همه دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی خدمات لازم را در حوزه فعالیت آب و فاضلاب شهری دریافت کنند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی اضافه کرد: شهروندان ضمن تماس با سامانه 122 این شرکت، می توانند درخواست های خود از قبیل خرید و نصب انشعاب آب و خدمات پس از فروش را ثبت کنند.
خوش سیرت از صدور صورتحساب و امکان وصول هزینه انشعاب آب در محل طی آینده نزدیک در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: مقدمات نرم افزاری این طرح انجام شده و در صورت انجام کامل هماهنگی های لازم، نخستین شرکت در کشور خواهیم بود که در محل ملک، ارزیابی لازم انجام، صورتحساب صادر و رقم آن وصول می شود.
به گزارش ایرنا در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری آذربایجان غربی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری در حوزه آب و بیش از دو سوم این جمعیت نیز در حوزه جمع آوری فاضلاب تحت پوشش این شرکت قرار دارند.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.