حبیب الله شیوخی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهداران از بامداد امروز مشغول برف روبی این محور بودند که پس از 10 ساعت تلاش مداوم موفق به بازگشایی مسیر شدند.
وی بیان کرد: کولاک شدید، هشت کیلومتر از محور تکاب - دوراهی ایرانخواه، حدفاصل سه راهی حیدرآباد تا حوالی روستای کانی کبود را مسدود کرده بود و از این رو تردد از شب گذشته در این محور امکانپذیر نبود.
وی ادامه داد: عصر امروز نیز بر اثر انحراف یک دستگاه کامیون 10 چرخ در محور ایرانخواه بیش از 20 دستگاه خودرو سواری و باری در میان برف گرفتار شده بودند که با تلاش راهداران، این محور برف روبی و بازگشایی شد و خودروها به مسیر خود ادامه دادند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب با بیان اینکه محورهای ارتباطی تکاب از جمله محور تکاب - شاهین دژ و تکاب - بیجار باز است، اضافه کرد: هم اینک تردد در تمام جاده ها و راه های دسترسی منتهی به تکاب و محورهای روستایی به سهولت در جریان است.
وی با بیان اینکه راهداران این شهرستان به صورت شبانه روزی و مستمر در جاده ها حضور داشتند و محورهای ارتباطی را برف روبی و بازگشایی کرده اند، افزود: محور تکاب - شاهین دژ نیز به عنوان یکی از اصلی ترین راه های دسترسی این شهرستان با وجود آنکه در 2 روز گذشته شاهد بارش برف و کولاک شدید بود، ولی از مسدود شدن آن جلوگیری شده و تردد خودروها در آن جریان دارد.
به گزارش ایرنا، راه های دسترسی شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان غربی سخت گذر بوده و دارای گردنه ها و پیچ های خطرناکی به خصوص در مناطق مایین بلاغ و ساروق است.
7514/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.