علیرضا اشرف زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران مسیرهای این چهار روستا شامل توپ آغاج، گوی خرابه، آللو و گوللو از توابع بخش باروق به طول پنج کیلومتر برف روبی شده و هم اکنون تردد در این روستاها انجام می شود.
وی اظهار داشت: از 2 روز گذشته اکیپ راهدارخانه قوروقچی با پنج نفر نیروی انسانی و ماشین آلات برف روبی در این محورها به میزان 2 هزار و 500 مترمکعب عملیات برف روبی انجام داده است.
وی بیان کرد: از 20 روز پیش و قبل از آغاز طرح زمستانی، تیم های راهداری در سه راهدارخانه این شهرستان شامل راهدارخانه مرکزی در شهر میاندوآب و راهدارخانه های نختالو و قوروقچی در بخش باروق هر کدام با چهار نفر نیروی انسانی و ماشین آلات لازم مستقر شده اند.
وی گفت: با توجه به قرار گرفتن بخش باروق در منطقه سردسیر و کوهستانی در بیشتر مواقع فصل زمستان با بارش برف و برودت هوا و وقوع کولاک، بیشتر مسیرهای روستایی این بخش مسدود و با استقرار 2 گروه راهداری در این بخش، راه های روستایی در سریع ترین زمان ممکن برفروبی و پاکسازی می شود.
اشرف زاده اضافه کرد: هم اکنون چند محور روستایی بخش باروق (روستاهای مسیر یاستی کندی) به علت کولاک و یخبندان مسدود است و راهداران در حال بازگشایی این مسیرها هستند.
به گزارش ایرنا، بخش باروق با 72 روستا در 25 کیلومتری شهرستان میاندوآب و در یک منطقه کوهستانی و سردسیر واقع شده است.
میاندوآب با بیش از 277 نفر جمعیت و 199 روستا در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.