محسن خادمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت کولاک شدید و یخبندان، رانندگانی که قصد تردد در محور اشنویه به ارومیه را دارند، باید از زنجیرچرخ به ویژه در گردنه آغبلاغ استفاده کنند.
وی اضافه کرد: از شب گذشته تا امروز تمامی محورهای بین شهری در حوزه استحفاظی این شهرستان به صورت شبانه روزی برف روبی و نمک پاشی شده است و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.
وی بیان کرد: عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورهای اصلی اشنویه - نقده، اشنویه - ارومیه و اشنویه - پیرانشهر انجام شده است و اکنون راهداران در حال نمک پاشی و برف روبی در مسیرهای روستایی هستند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اشنویه ادامه داد: راهداران روز گذشته نیز در راستای رفع مشکلات موجود در محورهای اشنویه - پیرانشهر و اشنویه - ارومیه اقدام به چاله پرکنی با بتن سیمانی در این محورها کردند.
خادمی گفت: با توجه به برودت هوا و برفی بودن محورها رانندگان از سالم بودن خودرو و تجهیزات ایمنی آن پیش از سفر اطمینان حاصل کنند و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا اشنویه در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده است و دارای 82 کیلومتر راه اصلی و 180 کیلومتر راه فرعی و 2 راهدارخانه مرکزی و آغبلاغ است.
9870/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.