داود فعال پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال جاری بیش از 126 میلیون مترمکعب گاز طبیعی CNG در 48 باب جایگاه در شهرهای مختلف جنوب استان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: این میزان مصرف CNG موجب صرفه جویی در مصرف بیش از 126 میلیون لیتر بنزین در جنوب آذربایجان غربی شده است.
فعال پور با اشاره به مصرف میانگین روزانه حدود 460 هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب، افزود: افتتاح 2 باب جایگاه CNG، تمایل صاحبان خودروهای دوگانه سوز برای استفاده از سوخت پاک، افزایش مسافرت ها و در مدار بودن تمامی جایگاه های CNG و تلاش کارشناسان حوزه سی ان جی این منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به صورت شبانه روزی به شهروندان و مسافران از دلایل افزایش مصرف و استقبال مردم از این سوخت پاک است.
وی در ادامه از احداث چهار باب جایگاه CNG با پیشرفت بالای 90 درصد با مشارکت بخش خصوصی در شهرهای بوکان، میاندوآب و مهاباد خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره برداری از این جایگاه ها، تعداد جایگاه های عرضه گاز طبیعی در جنوب آذربایجان غربی به 52 باب افزایش می یابد و مدت زمان سوختگیری هم به حداقل می رسد.
فعال پور بیان کرد: تعداد 21 باب جایگاه CNG (تک منظوره ) و 27 باب جایگاه دو منظوره در جنوب آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت پاک فعالیت دارد.
به گزارش ایرنا، شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی به 9 شهر جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه، شاهین دژ و تکاب را بر عهده دارد.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.