نواب تازه قلعه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیزدهمین دوره این رقابت ها با حضور هشت تیم به میزبانی تهران برگزار شد و بازیکنانم در این هفته از رقابت‌ها ابتدا 36 بر 26 از سد فتح کبودرآهنگ همدان گذشتند و سپس 54 بر 30 عقاب تالش را شکست دادند.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کبدی، رقابت های لیگ امسال هر 2 هفته یکبار و در هفت هفته برگزار می شود و تیم های حاضر رقابت های خود را در 2 نوبت صبح و عصر /رفت و برگشت/ برگزار می کنند.
سرمربی تیم کبدی پایا ترینگ آذربایجان غربی گفت: این تیم در هفته دوم این رقابت ها مقابل تیم های فجر ساری و الوار گرمسیری اندیمشک به میدان می رود.
تازه قلعه افزود: تیم فجر ساری قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران است ولی تیم آذربایجان غربی امسال در دور مقدماتی رقابت های لیگ برتر کشور با اختلاف 20 امتیاز مقابل آن به برتری رسید.
وی اضافه کرد: دور مقدماتی لیگ برتر کبدی کشور با حضور 11 تیم برگزار شد و سه تیم استقلال رامهرمز، موسسه اعتباری نور فارس و عقاب نیروی هوایی چابهار از راهیابی به مرحله نهایی باز ماندند.
تیم های دهیاری محمد آباد گرگان، فجر ساری، رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان، الوار گرمسیری اندیمشک، پایا تردینگ آذربایجان غربی، فتح کبودر آهنگ همدان، عقاب تالش و میثم کاغذ دولت آباد اصفهان هشت تیم حاضر در مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر امسال هستند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.